Wens.. droom.. werkelijkheid..

21 juni 2019 - Sittard, Nederland

Als juf heb ik op de vraag "wat is je wens" in al die vriendenboekjes het antwoord gegeven.. "een wereldreis maken".. dit hoef je tegen Dabyon niet te zeggen, die twijfelt niet.. dus.. gaan!

Een wens die altijd zo ver weg en onbereikbaar leek. Totdat het opeens toch wel heel dichtbij komt en ook nog eens gaat lukken.. we gaan 11 juli voor 5 maanden reizen!

Omdat we hier niet op gerekend hadden, hebben we ook echt niets voorbereid. We hadden zelfs het ticket al geboekt voor de zomervakantie: naar Indonesië (ja, alweer..) via Singapore. Boeken we een keertje vroeg.. en dan balen we lichtelijk dat we dit ticket al hebben. Maar ach, waar klagen we over?
Omdat we ook financieel niet voorbereid waren blijven we gedurende de 5 maanden hoogstwaarschijnlijk in Azië..
Op ons lijstje staat nog zo veel meer, weer een mooie nieuwe wens en blijven dromen!
We starten denken we op een bekende plek voor ons in Indonesië waar we even willen bijkomen en... plannen!

We zullen komende tijd jullie op de hoogte houden van ons avontuur via deze blog!

cd15bdd8f5a304623c5f7b64bf40b8f5

1. Lars:
    21 juni 2019
    Ik ben benieuwd welke mooie vervolgverhalen ik allemaal kan gaan lezen de komende maanden..
  2. Nina Pfennings:
    Jaaa te gek!!! Nog wat vroeg maar toch alvast: GENIET GENIET GENIET! X
  3. Els Huysmans:
    We gaan het volgen!!
  4. Marga Dassen:
    21 juni 2019
    Sjiek hoor! Ben benieuwd naar jullie verhalen. Beetje mee genieten!.
  5. Yol van esch:
    22 juni 2019
    Wat geweldig en fijn dat jullie dit delen 🥰
  6. Ingrid:
    We kijken uit naar jullie ervaringen en verhalen! Rich, Ingrid, Stijn & Ruben
  7. Anne Ruigt:
    22 juni 2019
    Ik had al zo’n vermoeden... heel veel reisplezier en bijzondere (levens)ervaringen toegewenst samen!
  8. Ankie Saiu-Cretskens:
    22 juni 2019
    Wat gaaf!! Alvast een prachtige reis gewenst
  9. Mama:
    22 juni 2019
    Ik ga jullie erg missen maar gun jullie van harte deze mooie ervaring. Xxx
  10. Susanne Cornelussen:
    25 juni 2019
    Dit is een kans die je met beide handen moet aangrijpen. Het wordt ongetwijfeld weer een supermooie reis. Geniet met volle teugen! Via jullie blog genieten wij mee!
  11. Gaby Harings:
    28 juni 2019
    Maak je dromen waar. Jullie zijn jong en nu kan het. Ik zal jullie met veel interesse volgen.
  12. WilhelMINNIE Stevens:
    13 juli 2019
    En weg zeet geer! Top, geweldig, klasse! Gewoon doon noe ‘t kan! Dat is auch mien motto! Ontzettend vööl plezeer! Ich zal besjlis eur verhaole tot de letste lètter absorbere......